Jak nakupovat?
Nejčastější dotazy
-
Realizace objednávky
Jak zadat objednávku?
Objednávku zadáte prostřednictvím našeho internetového obchodu. Pokud se cokoliv nedaří, je možné objednávku provést telefonicky, na čísle 777 315 163.
Na stránkách naleznete produkt, který chcete zakoupit. Klinete na něj a dostanete se do detailu tohoto produktu. Poté vyberete požadovanou velikost a kliknete na tlačítko "koupit". V dalším kroku zvolíte způsob dopravy a platby a kliknete na tlačítko "objednat". Do formuláře poté vyplníte osobní údaje nutné pro úspěšné doručení objednávky, kliknete na "odeslat objednávku" a tím je objednávka zadána.
Co se děje po zadání mé objednávky?
Prakticky ihned po vytvoření objednávky od nás dostanete email s jejím potvrzením. Pokud jste ho nedostali, zkontrolujte prosím složku hromadné pošty (spam), v případě, že není ani tam, kontaktujte nás na info@dragonsport.cz či 777 315 163.
V případě, že u nás nakupujete poprvé, budeme Vás ve většině případů kontaktovat také telefonicky, abychom objednávku potvrdili.
Objednávku začneme ihned zpracovávat. Zpravidla v den Vaší objednávky či následující pracovní den, dostanete email s informací o nejzazším dni dodání.
V den odeslání dostanete email s informací o tom, že Vaše objednávka byla odeslána včetně čísla zásilky a odkazu, kde můžete sledovat její pohyb.
Pokud jste objednali zboží, u kterého je v detailu produktu uvedeno, že je skladem, zboží automaticky odesíláme nejpozději do dvou pracovních dní od objednání (v tomto případě Vám nepřijde email s očekávaným dnem dodání, ale rovnou email o odeslání zboží).
Jak udělat změnu adresy, způsobu platby nebo fakturačních údajů v objednávce?
Kontaktujte nás na info@dragonsport.cz či 777 315 163 a my Váš požadavek vyřídíme k Vaší spokojenosti. Změny lze provést, pokud ještě objednávka nebyla odeslána.
Mohu objednávku změnit?
Ano, objednávku můžete změnit, pokud ještě nebyla odeslána. Zavolejte nám na 777 315 163 nebo napište na info@dragonsport.cz
Jak objednávku stornovat?
Objednávku lze stornovat pouze pokud ještě nebyla odeslána. V případě, že si přejete objednávku zrušit, napište nám na info@dragonsport.cz nebo nám zavolejte na tel. 777 315 163.
Jak mohu objednávku zaplatit?
Při vytváření objednávky volíte i způsob platby. Zboží můžete zaplatit dobírkou (při převzetí), platební kartou předem, bankovním převodem či rychlým bankovním převodem.
Pokud se platba z nějakého důvodu nezdařila, uhraďte prosím objednávku na náš účet č. 2700153699 / 2010 Jako variabilní symbol uveďte prosím číslo objednávky.
Jak vybrat správnou velikost?
Velikosti v našem obchodě jsou primárně zobrazeny v anglickém (UK) číslování. Na našich stránkách naleznete také tabulku velikostí, která zahrnuje nejvyhledávanější značky. Pokud potřebujete pomoci s výběrem kontaktujte nás info@dragonsport.cz či 777 315 163
-
Doručení objednávky
Jak dlouho trvá dodání objednávky?
V případě, že jste vybrali produkt, v jehož detailu je uvedena dostupnost skladem, objednávku odešleme do 48 hodin a dopravce Vám ji poté za 1-2 pracovní dny doručí.
V případě, že jste vybrali produkt, u něhož je uvedena skladová dostupnost 5-7 pracovních dní, objednávka bude za uvedenou dobu naskladněna a odeslána. Doprava pak bude trvat další 1-2 pracovní dny. Celková doba dodání tedy bude 6-9 pracovních dní.
Jaký je způsob dopravy?
Aktuální možnosti dopravy naleznete v sekci Obchodní podmínky -> Doprava
Mohu platit v hotovosti při převzetí zboží?
Ano, pokud zvolíte platbu dobírkou, budete platit až při převzetí zboží.
-
Vrácení a výměna
Do kdy mohu zboží vrátit nebo ho vyměnit?
Zboží můžete vrátit nebo si ho nechat vyměnit do 14 kalendářních dní od doručení objednávky.
Jak vrátím zboží?
Zboží je možné vrátit do 14 dní od převzetí zásilky!
Zboží které vracíte, musí být nenošené. Důrazně také doporučujeme, aby bylo v původním obalu a s původními visačkami. Ke zboží prosím přiložte kopii faktury, případně průvodní dopis, kde uvedete číslo účtu, na který si přejete vrátit peníze.
Zboží poté odešlete na adresu: Dragon Sport, Železničářů 571, 272 01 Kladno.
Balík nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude přijat.
Jak zboží vyměním?
Zboží je možné vyměnit do 14 dní od převzetí zásilky.
Zboží které si přejete vyměnit, musí být nenošené. Důrazně také doporučujeme, aby bylo v původním obalu a s původními visačkami.
Ke zboží prosím přiložte kopii faktury, případně průvodní dopis, kde uvedete čísla produktů a jejich velikosti, které Vám mají být zaslány. V případě, že je hodnota nových produktů vyšší než hodnota původní objednávky, budeme Vás kontaktovat pro dořešení doplatku.
Zboží poté odešlete na adresu: Dragon Sport, Železničářů 571, 272 01 Kladno.
Pro urychlení výměny doporučujeme nám zaslat informaci o požadované výměně (čísla produktů, velikosti) dopředu emailem.
Dopravu nových produktů k Vám hradí Dragonsport.
Jak dlouho trvá vrácení peněz?
Peníze jsou Vám poukázány do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy nám bylo doručeno vrácené zboží.
-
Reklamace
Jak reklamuji zboží?
Zboží spolu s dokladem o koupi zašlete na adresu Dragon Sport, Železničářů 571, 272 01 Kladno.
Doporučujeme nás kontaktovat ještě před odesláním a reklamaci s námi prodiskutovat. V mnoha případech to může zjednodušit celý proces.
Jak rychle je reklamace vyřízena?
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dní.